jeudi, juin 02, 2011

چگونگی تبدیل اراذل و اوباش به حامیان سرسخت ولایت فقیه


چگونگی تبدیل اراذل و اوباش به حامیان سرسخت ولایت فقیه
پنجشنبه 12 خرداد 1390 - 02 ژوئن 2011 العربیه نت
یک روحانی اصولگرا تشریح کرد


سایت "مرکز خبر حوزه" وابسته به حوزه علمیه قم، در گزارشی نحوه جذب و تبدیل اراذل و اوباش را به حامیان آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.
"دیگربان" گزارش داده که سایت وابسته به حوزه علمیه قم با یک روحانی به نام "محمدرضا شمس‌ آبادی" در قم گفتگو کرده که در زمینه جذب "لات‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر" به هیات‌های مذهبی فعالیت می‌کند.
بنا بر این گزارش این روحانی در تشریح فعالیت‌های خود گفته با تشکیل جلساتی با نام "حلقه‌های معرفتی" و برقراری ارتباط با اراذل و اوباش، آن‌ها را به "حافظان قرآن" تبدیل می‌کند.
این روحانی افزوده که در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر عضو این "حلقه‌های معرفتی" هستند.
وی ادامه داده که فردی به نام "صمد ملخ" از اراذل و اوباش شهر قم بوده که پس از جذب شدن در حلقه‌های معرفتی از گذشته خود توبه کرده و "به فردی با گرایش‌های معنوی بالا تبدیل گردید که الان او را حاج صمد صدا می‌کنند."
این روحانی در ادامه گفته است: "افرادی بودند که آنان را به نام‌های عجیب و غریبی چون اسی خُله، بهادر دیوونه صدا می‌کردند٬ اما الان آنان را با نام‌های مانند حاج‌ اسماعیل صدا می‌کنند."
وی همچنین توضیح داده که "ما با کسانی جلسه داشتیم که درآمد آن‌ها از راه فروش موادمخدر به دست می‌آمد و حتی در بعضی مواقع آن‌ها به ما تعارف مواد نیز می‌کردند؛ اما امروز همین افراد مواد فروش تبدیل به حافظان قرآن کریم شدند و فعالیت‌های خوبی دارند."
شمس‌آبادی توضیح داده است: "ما با اشخاصی سر و کار داشتیم که اصلا مباحثی چون ولایت فقیه را قبول نداشتند٬ اما امروز از حامیان سرسخت نظام و ولایت فقیه هستند."
دیگربان در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرده که نیروهای موسوم به "لباس شخصی" از همین افراد تشکیل می شوند. لباس شخصی ها نیروهایی هستند که بدون داشتن نشان نظامی یا امنیتی در سرکوب های معترضان سیاسی دست دارند و حضور آن ها در دو سال اخیر و در جریان اعتراض های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 ایران کاملا مشهود بوده است. این افراد از حمایت نیروهای امنیتی و انتظامی برخوردار هستند.
اصل گزارش در سایت داخلی





مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن