mercredi, juin 22, 2011

بیانیه همبستگی جنبش ملی عراق به دبیرکلی دکتر صالح مطلک با گردهمایی بزرگ ۱۸ژوئن



بیانیه همبستگی جنبش ملی عراق به دبیرکلی دکتر صالح مطلک با گردهمایی بزرگ ۱۸ژوئن
چهارشنبه، ۰۱ تیر ۱۳۹۰ / ۲۲ ژوئن ۲۰۱۱
منبع: سایت مجاهدین و «همبستگی ملی»
اجلاس بزرگ پاریس که با حضور دهها هزار ایرانی و هیات هایی از منتخبان مردم از ۴۱ کشور جهان و بیش از ۴ هزار نماینده پارلمان برگزار شد، یک اعلام نظر صریح بین المللی در دفاع از حقوق ساکنان کمپ اشرف در عراق بود.
ابراز عواطف و سخنانی که در این گردهم آیی تاریخی ایراد شده است اثبات این حقیقت است که اشرف و حقوق ساکنان آن به معیاری برای دفاع از حقوق بشر، شاخصی برای تسلیم نشدن به یاغیگری و استبداد و آزمایش وجدان بشریت عصر ما تبدیل شده است و دفاع از آن از نژاد و رنگ و مرزهای جغرافیایی گذشته و یک ارزش والا را در جامعه بشری امروز ما نمایندگی میکند.
بنابراین جنبش ملی عراق با همه اجزا و عناصر آن در پارلمان و دولت و جامعه سیاسی عراق همبستگی خود را با اهداف انساندوستانه و آزادیخواهانه این اجلاس بزرگ اعلام میکند و خود را بخشی از این بیداری بین المللی علیه ستم و استبداد میداند و دفاع از حقوق ساکنان اشرف و دادخواهی از قربانیان حمله ۸ آوریل را یک خواسته انسانی و مشروع عراقی اعلام میکند و خود را نسبت به آن متعهد میداند.

اذیت و آزار ساکنان اشرف مبین وحشانیت[توّحش، وحشیگری] و شاخص ستم و سرکوب دورانی است که ما در آن زندگی میکنیم و ستم علیه آنان ، ستم علیه همه انسانهایی است که ایستادگی برای آزادی و حقوق بشر را اراده کرده اند و جامعه عراق و
مردم آن با همه ارزشهای انساندوستانه ای که از آن برخوردارند از چنین اعمال جنایتکارانه ای بری هستند.
------------
درفش: واژه وحشانیت نه در فرهنگ معین و نه در فرهنگ بزرگ سخن نیامده است. یا ویژه زبان عربی است یا احتمالا در زبان عربی هم نیست و از کارهای دلبخواهی و بنا به میل و اراده و البته نا معقول و غیر منطقی دستگاه تبلیغاتی مجاهدین است، مثل پخش تلاوت قرآن در مراسم تحویل سال نو و یا کارهای نمایشی مناسب سیرک و کارناوال مثل در کردن توپ از نوع عهد بوقی و کرایه یی با نفر و لباس کرایه یی موقع ورود مریم رجوی به محل برگزاری کنفرانس است. معادل مناسب برای کلمه مذکور وحشیگری یا توّحش است.


مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن