mardi, décembre 08, 2015

اخراج برنامه سازان یک برنامه رادیویی به خاطر انتخاب ساعدی به عنوان چهره هفته برنامه



اخراج برنامه سازان یک برنامه رادیویی به خاطر انتخاب ساعدی به عنوان چهره هفته برنامه

شب پره گر وصل آفتاب نخواهد، رونق بازار آفتاب نکاهد 

سایت الف که گفته می شود وابسته به احمد توکلی است، خبری از توبیخ و اخراج حاشیه ساز در تلویزیون داده است. مساله هم از این قرار است که در یک برنامه رادیویی به اسم «هفت اقلیم»، دست اندرکاران برنامه غلامحسین ساعدی را به عنوان چهره هفته (حتما برای بحث و گفتگو در مورد کارهایش) انتخاب کرده بوده اند و این انتخاب سبب بالا آمدن روی سگ مقامات بالا شده و حکم توبیخ و اخراج دست اندرکاران برنامه و تعطیل برنامه را داده اند. خبرگزاری وابسته به بسیج فارس روز 2 آذر  مطلب بلندی که عنوان«به بهانه سالمرگ نویسنده حامی منافقین» داشت، برای تخطئه این چهره درخشان ادبی و مبارز و آزاده ایران نوشت که از نوع نوشته های پر از تحریف و از نامربوط گویی هایی است که در کارهای حسین شریعتمداری، بسیار دیده ایم. اما همان چند سطری که در بالای مطلب آمده است:«فحاشی و تهمت‌های ساعدی علیه انقلاب روز به روز بیشتر و صریح‌تر می‌شد. به صورت علنی مردم را به مقابله با نظام جمهوری اسلامی دعوت می کرد و به حمایت از گروهک‌های تروریستی چون چریک‌های فدایی، پیکار و ... برخاست»خود گواه شخیصیت مبارز و سازش ناپذیری  این چهره درخشان ادبی و فرهنگی ایران است که روشن است که دست اندرکاران ضد انقلابی و مزدور و ابله خبرگزاری بسیج نمی توانند،نمی توانند کمترین خدشه ای بر آن وارد کنند

  در زیر متن خبر سایت الف در مورد اخراج برنامه سازان و تعطیلی برنامه رادیویی آمده است

کد مطلب: 315512 

توبیخ و اخراج حاشیه ساز در تلویزیون

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶



بر و بچه های برنامه هفت اقلیم ، شنبه شب غلامحسین ساعدی را به عنوان چهره هفته انتخاب کردند و همین اتفاق باعث شد که با برخوردی جدی رو به رو شوند
به گزارش روز سینما، «برنامه هفت اقلیم تعطیل شد» خبری که خیلی زود به یکی از مهم ترین اخبار حوزه رادیو تلویزیون تبدیل شد. داستان تعطیلی این برنامه گویا به این شکل بوده که بر و بچه های برنامه هفت اقلیم ، شنبه شب غلامحسین ساعدی را به عنوان چهره هفته انتخاب کردند و همین اتفاق باعث شد که با برخوردی جدی رو به رو شوند.

طبق اعلام مدیر این شبکه رادیویی، ناظر پخش این برنامه توبیخ شد و دست اندرکاران تولیدبرنامه نیز اخراج شدند. البته این تمام بلایایی که سر این برنامه آمد، نبود و «هفت اقلیم» برای همیشه با رادیو فرهنگ خداحافظی کرد و قرار شد از ابتدای دی ماه برنامه ای با رویکرد و عنوانی متفاوت جایگزین آن شود. برنامه جدید «زیر چتر فرهنگ » نام دارد و از اولین روز زمستان پخش می شود.

پی نوشت: غلامحسین ساعدی نزدیک به سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بوده است.عزاداران بیل، گاو، دایره مینا...از مهم ترین آثار ساعدی است.

http://alef.ir/vdcezn8xwjh8zni.b9bj.html?315512

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن