mercredi, octobre 29, 2008


برای هر 10 هزار نفر یک روحانی داریم
شیعه نیوز گرازش داد که رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه امروز جریان‌های فمنیستی در برخی خانواده‌ها تاثیر گذاشته که خانوادهای روحانیون نیز از این جریان در امان نیستند. ادامه خبر به نقل از شیعه نیوز.
به گزارش شیعه نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در دومین گردهمایی ائمه جمعه کشور در تهران اظهار داشت: رفتار انسان تابع اندیشه‌اش است و آن گونه عمل می‌کند که می‌اندیشد.وی با اشاره به نقش علما در فرهنگ جامعه افزود: بیشتر مبادی فرهنگ در کشور ما در گذشته، مساجد، تکایا و هیأت‌های مذهبی بودند و بعد از انقلاب نهاد نمازجمعه نیز به مبادی فرهنگ‌ساز اضافه شده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: روحانیت در گذشته اولین نهاد فرهنگ‌ساز در جامعه بود و مردم از این قشر الهام و تاثیر می‌گرفتند، اما این تاثیرگذاری، به علت بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و بها دادن به هنرپیشه‌ها و ورزشکاران در رسانه‌ها کم‌رنگ جلوه داده می‌شود.وی با بررسی نقش رسانه‌ها، مطبوعات و فرهنگ‌سازی جامعه یادآور شد: روحانیت دارای نقش فرهنگی و جریان سیاسی موثری است و رقبای زیادی برای آنان پیدا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی با اشاره به حضور مراجع و علما در شهرهای بزرگ در گذشته گفت: این شهرها امروز خالی از این بزرگان است و در شهرهایی مانند قم و مشهد ظرفیت‌های علمی مناسبی فراهم شده و اگر این ظرفیت‌ها در اختیار ائمه جمعه باشد می‌توانند از آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد روحانیون در قبال هجوم فرهنگی کم است خاطرنشان کرد: برای هر‌10 هزار نفر یک روحانی داریم و باید حوزه پذیرش خود را زیاد کند.رییس دفتر تبلیغات اسلامی به مجله‌های منتشر شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: آماده‌ایم این نشریات را در اختیار ائمه جمعه قرار دهیم.

وی گفت: گروه‌های متخصص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه آمادگی دارد جوانانی که تحت تاثیر القاهای انحرافی قرار گرفته‌اند به
آنها کمک و اطلاع‌رسانی کنند
درفش: درخور توجه است که با این که 30 سال است آخوندهای بی پدر مادر علاوه بر انحصار استفاده از دستگاه عظیم رادیو و تلویزیون کشور و تهیه دهها سریال تلویزیونی برای تبلیغ شیعه گری و آخوندیسم، علاوه برد در دست داشتن تریبونهای نماز جمعه به اضافه دهها هزار آخوند مبلغ در اینجا و آنجا و به اضافه بکار گرفتن گردن زدن و زبان بریدن و برقراری اختناق وسانسور بازهم برای جا انداختن معیارهای ارتجاعی خود کم آورده اند و هنوز با محاسبه این آخوند حوزه علمیه قم برای هر ده هزار نفر یک آخوند کم دارند. یعنی اگر جمعیت ایران را 70 میلیون در نظر بگیریم رژیم آخوندی هنوز یک سپاه 7 هزارنفره آخوند به طور اورژانس نیاز دارد تا با تبلیغات فمینستی مقابله کند. البته تردید نیست که این هفت هزار اگر هفتاد هزار هم بشود گرهی از کار فرو بسته ارتجاع در مهار کردن ، جامعه پویای ایران که آخودیسم را پس می زند ، نخواهد گشود هم چنانکه آن اعدامهای دسته جمعی در سالهای سیاه دهه 60 و کشتار زندانیان سیاسی نتوانست ایران را به گورستان دلخواه آخوندهای جنایتکار تبدیل کند..
پ 29 اکتبر 2008

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن