samedi, mars 31, 2018

استواری انقلابی مریم اکبری منفرد یک زن زندانی سیاسی در پاسخ به قاضی صلواتی جنایتکار



آن کس که در مقام بخشیدن و عفو دادن است من و هم وطنان همیشه در زنجیر هستیم



استواری انقلابی مریم اکبری منفرد  یک زن زندانی سیاسی در پاسخ به قاضی صلواتی جنایتکار


پر غرور و شعله ور با دلی سرشار از نشاط بعد از ۹سال زندانی که تک تک لحظه هایش را به آغوش می کشم نه تنها دادخواه خون خواهر و برادرانم می باشم، نه تنها دادخواه تمام زندگی ام که از من به یغما بردید میباشم، بلکه دادخواه ۹ سال زندگی کودکانم که از آنها دریغ داشتید و لحظه های کودکانه شان را به یغما بردید نیز هستم و خواهم بود. پس آن کس که در مقام بخشیدن و عفو دادن است من و هم وطنان همیشه در زنجیر هستیم.
با تمامی عشق و ایمانم، گرمترین درودهای خود را به شهدای راه آزادی ، شهدای قیام دی ماه آن گواهان صدق و فدا و پایداری تقدیم میکنم.
 
***************  

 به گزارش هرانا، مریم اکبری منفرد، زندانی سیاسی که از دستگیر شدگان سال 88 است و دوبرادرش به اتهام عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران، در دهه 60 اعدام شده اند،  پاسخی کوبنده به قاضی صلواتی جنایتکار که به همسر او گفته بود «بر رسی می کنیم تا ببینیم در لیست عفو شدگان هست»،نوشته است که جملاتی از آن در بالا آمده است. کوبندگی زبان  خسرو گلسرخی و کرامت دانشیان در بیدادگاه رژیم شاه، این بار از زبان یک زن مبارز، یک مادر قهرمان، جنایتکاران اسلامگر را خطاب قرار می دهد.  گزارش کامل  در لینک زیر:



مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن