lundi, mai 15, 2017

یک نامه جعلی به اسم استاد شجریان در حمایت از روحانی، تکذیبیه خانواده او،و اهانت بیشرمانه کارگردان حرامزاده قلاده های طلا به شجریان



یک نامه جعلی به اسم استاد شجریان در حمایت از روحانی، تکذیبیه خانواده او،و اهانت بیشرمانه کارگردان حرامزاده قلاده های طلا به شجریان


ابوالقاسم طالبی پست فطرت، کارگردان وزارت اطلاعاتی فیلم قلاده های طلا

 

یک نامه جعلی به اسم استاد شجریان به روحانی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن آقای شجریان از روحانی در انتخابات حمایت کرده است. امّا «روابط عمومی خانواده» استاد شجریان، این نامه را جعلی دانسته و با ارسال نامه ای به خبرگزاری ایسنا، نگارش و ارسال چنین نامه ای را تکذیب کرده است و یاد آور شده است که ایشان در حال در خانه مشغول مداواست و مناظره های انتخاباتی را هم دنبال نمی کند.

  پیش از این رویداد، بنابر اخبار روز 24 اردیبهشت در سایتهای داخل، ابولقاسم طالبی، فیلم ساز وزارت اطلاعات که فیلم مهمل «قلّاده های طلا» را برای تحریف اعتراضات مردم علیه تقلّب انتحاباتی سال 88 ساخت و شمقدری معاون وزارت ارشاد محمود احمدی نژاد هم یک میلیارد تومان «کمک» هزینه برای ساختن آن در اختیار او گذاشت بود(در حالی که او مدعی شده بود که کمک دولتی دریافت نکرده)، در یک موضعگیری بشدت سخیف و ابلهانه و اهانت آمیز نسبت به آقای شجریان در همایش تبلیغاتی رئیسی گفته بود که « روحانی دستش خالی است و آویزان شجریانِ سرطانی شده است  » این حرف که شخصیت اطلاعاتی پلید و بی پدر مادری او را به روشنی به نمایش گذآشت انزجار بیشتراز پیش و شدیدی علیه او برانگیخته چنان که یک مجری تلویزیون در شبکه اجتماعی به او یاد آور شده است که خوب است یک قلاده ادب به گردن خود بیاویزد.

متن گزارش خبرگزاری ایسنا و لینک مربوط در زیر آمده است:

«خانواده شجریان نامه‌ای را که با عنوان "تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی" در فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانواده شجریان، انتشار مطلبی با عنوان "تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی"در فضای مجازی تکذیب شده است.

در این تکذیبیه همچنین آمده است: خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند».


http://www.isna.ir/news/96021811334/%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن