lundi, septembre 26, 2016

درخواستی برای مساله یی انسانی » نگاهی به نوشته یی به تاریخ هفت سال پیش، به مناسبت انتقال کلیه مجاهدین از عراق

 درخواستی برای مساله یی انسانی » نگاهی به نوشته یی به تاریخ هفت سال پیش، به مناسبت انتقال کلیه مجاهدین از عراق 



نمایشات مسخره که نمایشی نبود جز له له زدن برای قدرت در دوره حافطت آمریکایی ها - اشرف


خوابیدن جلوی خود روها و بلدوز های عراق در اشرف برای ممانعت از ورود آنها که حاصلی جز کشته شدن دلخراش و زخمی شدن مجاهدین نداشت


تخلیه اشرف که «دژ استراتژیک مقاومت»نامیده می شد و رهبر مجاهدین می گفت اگر اشرف بایستد جهان در برابر رژیم خواهد ایستاد، اما با این حال تخلیه آن چنانکه در عکس دیده می شود،  با نمایشات «پرشکوه»، پیروزی بزرگی اعلام شد.البته مسعود رجوی 100 نفر را آن جا به عنوان لشکر فدایی اشرف نگه داشته بود تا وقتی پیامی می فرستد آنها را با ذکر نام اشرف که در آن حاظر بودند مخاطب قرار بدهد تا در اختیار داشتن اشرف را به عناصر تحت امر القاء و نیز با این کار وانمود کند همچنان اراده خود را در برابر رژیم عراق می تواند اعمال کند.

 پنجاه و دو شهید اشرف


بالاخره بعد از سالها سخت جانی در برابر پذیرش واقعیت این که دیگر دوران صدام حسین در عراق بپایان رسیده و آمریکائی ها هم اهمیت به مجاهدین نمی دهند و مساله مهم برایشان تحکیم  موقعیت دولت عراق است که عناصر مهم تشکیل دهنده آن، دست پروده  رژیم آخوندی بودند، و تحمیل مصائب و فاجعه های دلخراش به مجاهدین مستقر در کمپهای اشرف و بعد لیبرتی و  حماسه سازی پوچ مسعود رجوی از این فجایع که نتیجه سیاستهایی بلاهت بار و جنون آمیز او برای ارضای خود خواهی و عرض اندامهای پوچ اش بود، اکنون تمام مجاهدین مستقر در لیبرتی به خارج از عراق و عمدتا به آلبانی منتقل شده اند. من در آوریل 2009 (29 فروردین 88) در مطلبی با عنوان «درخواستی برای مساله یی انسانی» از گروههای اوپوزیسیون و فعالان حقوق بشری خواسته بودم با نوشتن نامه به مقامات کشورهای آمریکا و اروپا، از آنها در خواست کنند که برای انتقال مجاهدین از عراق اقدام کنند. در آن نوشتار من یاد آور شده بودم که ماندن در عراق ماندن در تله است. من مطالب متعدی در انتقاد از تحلیل ها و سیاستهای رهبری مجاهدین به ویژه آنجه مربوط به ماندن در عراق بود نوشته ام اما گمان می کنم که این یکی که بیشتر روی چرایی ضرورت ترک عراق متمرکز است، برای یاد آوری به هواداران سازمان مجاهدین و آنهایی که شاید اکنون بعد از ترک عراق، امکان مطالعه آن را داشته باشند، مناسب تر است. البته در فرصتی شاید مطلبی در این زمینه بنویسم.  لینک مطلب در زیر آمده است. برای مطالعه روی آن کلیک کنید.




مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن