jeudi, janvier 07, 2016

بیگمان روز کیفر این جنایتکاران نیز مثل جنایتکاران و شکنجه گران ساواک فرا خواهد رسید.

 

 

قسم خوردم بر تو من ای عشق


چه داد و هواری راه انداختند برای اعدام آخوند «نمر باقر النمر» شهروند سعودی توسط رژیم سعودی، چه خط و نشانها برای انتقام او کشیدند،  خامنه ای گفت
«بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت».

سپاه پاسداران اطلاعیه داد که:
 «پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد».
 اما این بیشرفان بیشرم ِ  مردم ستیز خونریز، که هرچه جنایت کرده و خون ایرانیان را ریخته اند برای اسلامشان و برای انحصار قدرت و غارت ثروت ملی ما بوده است، خود را مصون از کیفر و مکافات عمل می دانند. آنها نمی دانند که این مردم که داغ هزاران عزیر را از جنایات این رژیم پلید بر دل دارند، به کیفر دادن این جانیان می اندیشند و جنایات آخوندها و پاسداران بی پدرمادر و حرمزاده را فراموش نخواهند کرد. به تازگی مادری که 5 فرزند و دامادش توسط رژیم به شهادت رسیده است، مادر بهکیش، مادری از «مادران خاوران» در گذشت. کجاست آن خدایی که قرار است به خاطر اعدام شیخ نمر رژیم سعودی را مجازات کند، اما این همه جنایت رژیم را نمی بیند و به رنج مادر بهکیش و مادر ستار بهشتی و هزاران مادر در دیگربی اعتناست؟
 بی گمان روز کیفر این جنایتکاران خواهد رسید و شعله این آرزو در دل ایرانیان خاموش نخواهد شد
 نابود باد رژیم ایرانی ستیز روضه خوانها. نابود باد رژیم جمهوری اسلامی. ننگ و نفرت ابدی بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و همه عناصر سرکوبگر رژیم. 

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن