jeudi, juin 18, 2015

نا مه ۱۷۵ عضو خانواده کشته شدگان جنگ ایران و عراق در اعتراض به سوءاستفاده های سياسی از برنامه تشييع پیکر غواصان



نا مه ۱۷۵ عضو خانواده کشته شدگان جنگ ایران و عراق در اعتراض به سوءاستفاده های سياسی از برنامه تشييع پیکر غواصان

»



بيش از ۱۷۰ عضو خانواده شهدای دفاع مقدس با امضای نامه ای در اعتراض به سوءاستفاده های سياسی از برنامه تشييع شهدا، تاکيد کردند که تا زنده‌اند اجازه نخواهند داد هيچ دسته و گروه و جريانی، ميراث‌خوار حماسه و ايثار عزيزانشان شود. در این نامه آمده است:
ديروز بار ديگر مردم قدرشناس و فهيم ايران حماسه‌ای دوباره آفريدند. همه يکصدا و متحد به بدرقه‌ی پاره‌های تن ملت آمدند و کاروان شهدای دريادلشان را با سوز و اشک و اندوه همچون نگينی در آغوش کشيدند. همه با هر نگاه و مرام و مسلکی آمده بودند، تا عظمت ايثار و شکوه حماسه فرزندان ميهن را پاس بدارند. حماسه‌ی شهدايی که در حصار دشمن، ايستاده مرگ را در آغوش کشيدند تا دستان قانون در اين سرا تا ابد باز بماند و دستان کسی به ناحق بسته نماند.
اما دريغ و صد افسوس که ديروز در بازار هياهوی سياست، شهدا از هميشه غريب‌تر بودند… افسوس که باز هم هواهای نفسانی و اميال دنيویِ گروهی سياست‌باز که در هر جريان اصيلی به دنبال طرح خود هستند و هيچ نسبتی با راه و روش و سيره شهدا ندارند، سبب شد که باز هم تمام توان و امکانات خود را به کار بگيرند تا از رهگذر اين حماسه‌ی عظيم و اين حضور بی‌تکلف و صادقانه مردم رشيد سرزمينمان، پلی بسازند برای رسيدن به اهداف و اغراض سياسی و جناحی خويش.
سایت گویا این نامه را از سایت کلمه نقل کرده است. دنباله نامه را در لینک زیر می توانید مطالعه کنید
  
فیلمی که تلویزیون عراق بعد از عملیات کربلا- 4 از صحنه عملیات نشان داده است در روی سایتها اینترنتی چندی قرار گرفته است. آنچه در بالا آمده است از سایت پارس گرفته شده است
 

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن