jeudi, juin 25, 2015

ستارگان حزب جمهوی اسلامی، با کارنامه درخشان ترور نخست وزیران قبل از انقلاب و کشتار زندانیان سیاسی بعد از انقلاب از زبان غفوری فرد

ستارگان حزب جمهوی اسلامی، با کارنامه درخشان ترور نخست وزیران قبل از انقلاب و کشتار زندانیان سیاسی بعد از انقلاب از زبان غفوری فرد

  محمد حسن غفوری فرد وزیر سابق نیرو و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

 آقای عراقی خودش فرد باسابقه و بزرگی است که می‌گویند ما چندین نخست‌وزیر را هم ترور کرده‌ایم و یا مثلا شهید لاجوردی


... من از نزدیک با مرحوم شهید باهنر آشنا بودم و همدیگر را می‌شناختیم. ایشان یک ماشین آهو داشتند که اکثر مواقع خراب بود و منزلشان در نیاوران بود و منزل ما نزدیک قلهک بود. خیلی از شب‌ها من ایشان را با ماشین خودم که پیکان بود می‌رساندم. یک شب در ماشین بحث شد و شهید باهنر از من پرسید نظر شما در مورد شورای مرکزی حزب چیست؟ من گفتم این تیم پر از ستاره است که هر کدام از آن‌ها یک فرد ارزشمند است اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند نمی‌توانند بازی کنند. حتی مثال هم زدم و گفتم مثلا آقای عراقی خودش فرد باسابقه و بزرگی است که می‌گویند ما چندین نخست‌وزیر را هم ترور کرده‌ایم و یا مثلا شهید لاجوردی و خیلی‌های دیگر. آن‌ها افراد ارزشمندی بودند اما وقتی در کنار یکدیگر قرار می‌گرفتند به دلیل اختلافاتی که داشتند نمی‌توانستند به خوبی با هم کار کنند.



از مصاجبه غفوری فرد با تاریح ایرانی- 23 خرداد 1394 

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن