dimanche, juin 21, 2015

جنگ و جدل دولت تدبیر با باندهای رقیب، سر مرده خوری و کاسبی با جنازه ها و اهانت به دولت، و «فن بدل» زدن به رقبا



جنگ و جدل دولت تدبیر با باندهای رقیب، سر مرده خوری و کاسبی با جنازه ها و اهانت به دولت، و «فن بدل» زدن به رقبا

مطلب زیر که  خبرگزاری ایلنا آنرا درج کرده است  نشانه دیگری از شدت دعوا در بین «برادران»دیروز است که  هیچ چیزی در روابطشان  نمانده که حرمتی داشته باشد و قابل تخریب نباشد. این مطلب واکنش یکی از کارگزاران روحانی است به اهانتی  به روحانی و ظریف شد، در مراسم جنازه گردانی اخیر قربانیان جنگ پوچ خمینی برای «صدور انقلاب»و «آزادی قدس از راه کربلا»، که در عملیات طراحی شده توسط امثال محسن رضایی نادان و جنایتکار به مسلخ برده شدند. در ضمن  کارگزار رژیم و دستیار روحانی، در بند دو نوشته خود، در یاد آوری پستها و مسئولیت های روحانی به فرمانده پدافند هوایی کل کشور بودن او در دوران جنگ اشاره اکرده است. من  مطلبی در مورد سرلشکر بابایی  که در جنگ کشته شد خواندم که در آن آمده بود که او در بازگشت از عملیات برون مرزی  توسط پدافند هوایی خودی در ناحیه سردشت مورد هدف قرار گرفت و کشته شد. در آن نوشته که جزئیاتش چندانی در خاطرم نیست روحانی  مقصر این رویداد معرفی شده بود و این طور که به یادم مانده علت آن سپردن پدافند آن منطقه به  به نفرات فاقد آموزش و تخصص لازم بوده است. نمی دانم درست به یادم مانده یا نه ولی به هرحال وقتی فرمانده پدافند هوایی کشور آخوندی باشد با تحصیلات حوزوی حتما انتخاب نفرات را هم  متناسب با دید و ارزیابیهای «مکتبی» و معیارهایی از این دست انجام می دهد. همچنان که از زمان روی کار آمدن رژیم منحوس اسلامی و در تمام سطوح عناصر نالایقی که تنها هنرشان مرید و مقلد خمینی بودن و نماز خواندن و روضه خواندن و حدیث نقل کردن بوده عهده دار امور بوده اند و کشور و مردم را به این حال و روز انداخته اند که می دانیم. 

 ******* 
خبرگزاری کار ایران - ایلنا 


۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۰۹:۱۵:۲۶  

شهدا شرمنده‌ایم؛

معاون ارتباطات‌دفتر رییس‌جمهور با نگارش یادداشتی از مصادره به مطلوب و استفاده از شهدا٬ برای تسویه حساب‌ و طعنه‌های سیاسی گلایه کرد.
به گزارش ایلنا٬ متن یادداشت پرویز اسماعیلی به شرح زیر است:
شهدا ابزار نیستند؛ آرمانند. اگر حرفی می زنیم و پوستری برای شهدا می‌سازیم، باید بر محور وحدت باشد. آنقدر بفهمیم که آنها زنده‌اند و «زنده به گور» نشدند! بدانیم که باورهای سطحی و بهره‌برداری‌های عمیق، آن عزیزان را بدون ما به بهشت خواهد برد!
یک- رهبر معظم انقلاب می گویند با تمام توان از دولت حمایت می‌کنند و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارند. اما مراسم تشییع شهدای مظلوم دفاع مقدس، و حضور حماسی و عاشقانه مردم، موجب سوء استفاده برخی و مجال توهین آشکار و توزیع سازمان یافته شبنامه ها و تراکت ها علیه همین دولت و مسئولان می‌شود. به جای عکس شهدا، پوسترهایی توزیع می‌شود که کمپین های سیاسی یا تخریبی را تبلیغ می‌کنند.
دو- همان حوالی و از تریبونی که باید ندای وحدت برخیزد؛ به رییس جمهور مورد تایید ملت و رهبری که زمان شهادت همین عزیزان؛ عضو شورای عالی دفاع، فرمانده پدافند کل کشور و همچنین رئیس ستاد قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ستاد فرماندهی جنگ) بوده، اهانت می‌شود.
دوربین ، تابلویی را به تصویر می کشد که نوشته «شهدا شرمنده ایم ... که دکتر ظریف با قاتلان شما خوش و خندان است»! و ظریف تنها کمی آنطرف تر، بدون هماهنگی های مرسوم به دیدار دسته گل‌هایِ دست بسته میهن آمده است و آرام، می رود.
سه‌ـ شهدا ابزار نیستند؛ آرمانند. اگر حرفی می زنیم و پوستری برای شهدا می‌سازیم، باید بر محور وحدت باشد. آنقدر بفهمیم که آنها زنده اند و «زنده به گور» نشدند! بدانیم که باورهای سطحی و بهره برداری‌های عمیق، آن عزیزان را بدون ما به بهشت خواهد برد! و باور کنیم مصادره به مطلوب و استفاده از شهدا برای تسویه حساب‌ها و طعنه‌های سیاسی، بزرگترین خیانت به آنهاست.
چهار- بصیرت؛ یعنی راه شهدا از نام آنها مهمتر است. یعنی پیروی از رهبر انقلاب. یعنی حواسمان باشد که جبهه یکی است و صحنه تغییر کرده. رهبری گفتند که فرزندان انقلاب و مردم در میدان مذاکره و در برابر دشمن حقا و انصافا و با منطق ایستادگی می‌کنند.
چه بسا این 270 فرشته و 175 غواص آسمانی ما، امروز چنین گفتند: نگران نباش برادر ظریف! هر جا دست‌ها بسته می‌شود، تاریخ شکل می‌گیرد و گره ها باز می‌شود.

پنج- دوباره سلام ای استخوان‌های پوسیده و ای غریب‌های بهارستان.
بعد از 29 سال آمده بودید ما را دور هم جمع کنید. ما را ببخشید. شرمنده‌ایم که مصادره‌تان می‌کنند. شرمنده ایم.



مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن