dimanche, mai 05, 2013

«اِنافَتَحنا»ی واقعیت گریزان متکبّر و هرزه درایی بادمجان دورقاب چینان



«اِنافَتَحنا»ی واقعیت گریزان متکبّر و هرزه درایی بادمجان دورقاب چینان


 چهار سال پیش در  19 مهر ماه 88(برابر 11 اکتبر2009 ) در انتقاد از وارونه نشان دادن حقایق و ادعاهای  پوچ پیروزی و «فتح مبین» از سوی رهبری مجاهدین در پایان ماجرای خونین  رویدادهای مرداد 88 اشرف، من مطلبی با عنوان بالا اِنافَتَحنا»ی واقعیت گریزان متکبّر و هرزه درایی بادمجان دورقاب چینان) نوشتم. رویدادی که به دلیل تصمیم رهبری مجاهدین در رویارویی با نیروهای عراقی و برای جلوگیری از استقرار پاسگاه پلیس در اشرف، صورت گرفت.  این مطلب در سایت پژواک ایران هم منتشر شد و در آن زمان پژواک ایران قسمت نظر کاربران را در زیر مطالب باز کرده بود. ازجمله چماقدران مجاهدین که زیر این مطلب نظر عربده کشانه خود را گذاشته بودند، یکی با امضای مهدی بود و دیگری با امضای«روانشناس». هردوی آن نظرات را هم در اینجا دوباره درج می کنم تا خوانندگان با توجه به شرایط کنونی، خود دواری کنند که رهبری مجاهدین ( مسعود و مریم) تا چه اندازه واقعیت گریز یا  یا دروغگو هستند که چنان ارزیابیهای «پیروزمندانه» ای از رویدادهای فاجعه بار مرداد88 ارائه دادند (همچنان که بعدا هم همین نوع ادعا را در مورد رویداد فاجعه بار 19 فرودین 90 کردند  که آن هم بهایی بود که مجاهدین برای «عرض اندام» رهبری  پرداختند)

 و نیز داوری کنند که مریدان چماقدار رهبری چه «روانشناس» باشند، چه قلدر کف بر لب و نسق گیری مثل«مهدی»، تا چه حد در بلاهت
غرق اند. البته جواب آنها را هم دادم که لینک آن را در زیر می آورم.

ایرج شکری - یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۵ مه ۲۰۱۳

*********************************************


«انافَتَحنا»ی واقعیت گریزان متکبّر و هرزه درایی بادمجان دورقاب چینان






 [14 Oct 2009] [ارسال‌کننده:روانشناس ] تاریخ ثبت:



جناب شکری، توصیه می کنم به یک روانشناس مراجعه کنید. عقده ها و کینه ها چنان وجود شما را سرشار کرده است که بینا یی را از شما گرفته است. اگر منصف باشید خمینی وار و خامنه ای وار جای مقتول را با قاتل جابجا کرده اید و قربانی را مقصر قلمداد کرده اید. متاسف می شوم وقتیکه به مقالات خوب گذشته شما نگاه می کنم واز خود می پرسم که چه بر سر خود آورده اید؟ اگر نتوانید مشکلات روانی خود را برطرف کنید هر روز بیشترفرو خواهید رفت و بیشتر رنج خواهید برد. باآرزوی موفقیت.

[ 13 Oct 2009 :ارسال‌کننده:مهدي تاریخ ثبت:]

[ ] الحق كه صداي حسين شريعتمداري ازقلم توتراوش ميشود.رژيم جنايتكار آخوندي هنوز از شكست توطئه اش در سكوت است كه توبه فغان آمدي.جاي مقاله ات درسايت ايران ديدبان خاليست . آقاي مصداقي فقط به خاطر منش دمكراتيكي كه دارند مقاله ات را چاپ مي كند وگر نه در اين سايت جاي چاپ مطالبي كه اينچنين به فرزندان شريف اين ميهن دهن كجي ميكند وروي زخم آنها نمك مي پاشد نيست ويقين دارم كه ازاين حسن نيت آقاي مصداقى فقط داري سوء استفاده ميكني

***********************************************
 لینک پاسخ من به این دو نظر:  

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن