dimanche, août 29, 2010

نماينده بويراحمد و دنا در مجلس - بايد زمينه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازيم

نماینده بویراحمد و دنا
خبرگزاری ایلنا - نماينده بويراحمد و دنا در مجلس:
بايد زمينه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازيم


نماينده بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي از مردم و مسوولان خواست كه زمينه ظهور امام زمان (عج) را فراهم كنند تا اين ظهور زودتر انجام پذيرد.

ياسوج-خبرگزاري ايلنا: به گزارش ايلنا از ياسوج مركز كهگيلويه و بويراحمد ، " ستار هدايتخواه " در نشست با برخي از هنرمندان ، نويسندگان و اهالي فرهنگ كهگيلويه و بويراحمد در تالار بلوط ياسوج مركز اين استان گفت: همه موظفيم زمينه را براي دولت كريمه امام زمان (عج) فراهم كنيم.
وي با تشريح وضعيت دولت كريمه امام زمان (عج) ، اظهار داشت: مصداق دولت كريمه كه در كلام الهي پروردگار از آن ياد شده دولت امام زمان (عج) است.
مخبر كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي معتقدست دولت هايي كه زمينه ساز ظهور اين دولت هستند از كرامات دولت آن امام همام نيز برخودار مي شوند.
هدايتخواه گفت: در دولت كريمه ، مسلمانان حقيقي داراي عزت هستند و عزيز گرامي داشته مي شوند و منافقين در اين دولت قدرتي براي عرض اندام ندارند.
وي دعوت اهل آن دولت را دعوت به حزب و گروهي ندانست و يادآور شد: اهل آن دولت مردم را به پروردگار متعال دعوت مي كنند.
نماينده شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شوراي اسلامي افزود: هنرمندان ، گويندگان ، نويسندگان و هر تشكلي كه توان خلاقيت و ابتكار را دارد بايد همه چيز را در مسير عزت اسلامي قرار دهد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد هم در اين آيين تاكيد كرد بايد آرايش فرهنگي را در برنامه هاي فرهنگي ديد و اين آرايش نيز بايد براساس اصول و شاخص هايي باشد.
" مهندس قوام نوذري " گفت: هدف تمامي توسعه هاي فرهنگي و رويكردهاي آن دستيابي به الگوي انسان مطلوب و تحصيل آخرت است و انسان مطلوب ما انسان داراي فرهنگ انتظار مي باشد.
وي با بيان اينكه بايد اين انسان را ساخت و اين انسان با عشق و ايمان و پروردگار محوري است ، يادآور شد: اين انسان آرمانگراست و انسان آرمانگرا توسعه طلب مي باشد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد افزود: توسعه طلبي يكي از معيارهاي انسان ارزشي است و يك انسان خلاق و هوشمند مي باشد كه مي تواند با حفظ ارزش هاي ديني قله هاي كمال را طي كند.
نوذري ، قله كمال را جامعه فرج و انتظار دانست و خاطرنشان كرد: همه بايد در اين زمينه بينديشيم.
وي نگاه دولت عدالت محور را به مسائل فرهنگي در كشور بويژه كهگيلويه و بويراحمد يك نگاه ويژه عنوان و اظهار داشت: اعتبارات فرهنگي كه بطور سالانه به اين استان تخصيص مي يابد 300 ميليارد ريال است.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: از اعتبار ذكر شده 40 درصد آن به زيرساخت هاي عمراني و مابقي براي فعاليت ها و برنامه ها تخصيص مي يابد.
پايان پيام
1389/6/6 - 23:15:33
کد خبر : 144747

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن