jeudi, juillet 14, 2011

ترفند آمریکایی واکسیناسیون کودکان برای شناسایی مخفیگاه بن لادن

ترفند آمریکایی واکسیناسیون کودکان برای شناسایی مخفیگاه بن لادن

چهارشنبه 12 شعبان 1432هـ - 13 ژوئیه 2011م

دبی – العربیه. نت

چند ماه پس از عملیاتی که به کشتن اسامه بن لادن رهبرالقاعده در اطراف اسلام آباد پایتخت پاکستان منجر شد اسرار چگونگی کشف محل اقامت و قتل وی رفته رفته آشکار می شود.

درجدیدترین گزارش ها در مورد راز دسترسی آمریکایی ها به بن لادن روزنامه بریتانیایی گاردین روز سه شنبه 12-7-2011 اعلام کرد سازمان سیا به کمک یک پزشک پاکستانی یک کمپین واکسیناسیون جعلی برای کودکان به راه انداخت وبه بدین شکل گروه خونی بن لادن از طریق فرزندانش کشف ومحل اقامت او شناسایی شد .

گاردین می نویسد یک پزشک معروف به نام شاکیل افریدی که اکنون در بازداشت به سر می برد در ماه مارس گذشته با راه انداختن یک کمپین واکسیناسیون برای مبارزه با بیماری کبد به آزمایش کودکان پرداخت.

این پزشک برای رد گم کردن ، فعالیت خود را از مناطق فقیر نشین آغاز کرد تا پس از آن به منطقه " ابوت آباد " محل پنهان شدن بن لادن گسترش داد.

پزشک پاکستانی پس از نمونه گیری خون فرزندان بن لادن و آزمایش " دی ان ای" او را برای سازمان سیا کشف کرد.

گاردین نوشت سیا اطلاعات دقیقی در مورد محل زندگی بن لادن در " ابوت آباد " نداشت اما پس از دریافت اطلاعات " دی ان ای" فرزندان او توسط پزشک پاکستانی مخفیگاه رهبر القاعده را شناسایی کرد و اقدامات بعدی را انجام داد.

سازمان جاسوسی آمریکا گروه خونی رهبرالقاعده را از طریق آزمایش گروه خونی خواهر وی که یک سال پیش در بوستن آمریکا در گذشت، شناسایی کرده بود.

سازمان اطلاعات پاکستان اکنون شاکیل افریدی را به دلیل همکاری با " سیا " بدون آگاهی مقامات پاکستانی به عنوان جاسوس متهم و او را بازداشت کرده است.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن