mercredi, octobre 28, 2015

باز هم از چرندیات فرهنگ عاشورا- شفا یافتن یک دختر نابینای مادرزاد در روز عاشورا در نجف

باز هم از چرندیات عاشورایی در سایتهای رژیم

شفا یافتن یک دختر نابینای مادرزاد در روز عاشورا در نجف

این مطلب در جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری وابسته به سپاه قدس(تسنیم) درج شده که منبع خبرش آستان قدس علوی بوده است. باشگاه خبرنگاران جوان که آن هم به از ضمائم جناح هار رژیم موسوم به «اصولگرا» است این خبر را مستقیما از آستان قدس علوی نقل کرده و چند سایت دیگر نیز خبر این «معجزه» را بدون سرو صدا و تبلیغات درج کرده اند. به نظر میرسد خودشان هم به انعکاس آن و پخش شدن آن در سطح جامعه چندان خوش بین نبوده اند شاید به دلیل این که محل وقع داستان خارج از ایران بوده است. چرندیاتی  و مهملاتی از این قبیل و ترویج خرافات به شکلهای گوناگون مثل سیلاب بی توقفی همچنان جامعه ایرانی را در خود غرق کرده و اثرات بسیار مخربی روی فهم و شعور و ذهن بخشی از مردم گذاشته است که نمی توان به آن بی اعتنا بود.مردمی که بدون این که فکر بکنند، در برهه هایی و در مواردی با بازی کردن نقش سیاهی لشکر برای نمایشات رژیم،دل دست اندرکاران این رژیم منحوس، به ویژه خامنه ای را شاد کرده اند و آنان با این نمایشات ادعای داشتن حمایت مردم را کرده اند .خبر در زیر آمده است.عکس مربوط به خبر است
 *****



در روز عاشورا؛

دختر نابینا در حرم حضرت علی (ع) شفا یافت

زهرا علی قاسم دختر 9 ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، پایگاه آستان مقدس علوی گزارش داد: زهرا علی قاسم دختر 9 ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.

زهرا از اهالی محله الانصار در استان نجف اشرف است که در روز عاشورا برای عزاداری سیدالشهدا(ع) به همراه پدر و مادر خود به حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شده بود که در اثنای زیارت احساس کرد چیری دو گوش او را با قدرت گرفته و پس از آن به برکت صلوات بر محمد و آل محمد نورهای قرمز رنگی را که در فضا بود مشاهده کرد و بینایی خود را به دست آورد.


 









مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن