samedi, octobre 03, 2015

یک نمونه دیگر از گردش امور به روش خر تو خری در رژیم آخوندی




یک نمونه دیگر از گردش امور به روش خر تو خری در رژیم آخوندی
خبر زیر را ایسنا درج کرده است. دلواپسان و مخالفان آخوند روحانی و جناح اهل سازش و کنار آمدن با آمریکا که هیچ فرصتی را برای بهانه جویی و توهین به کاگزاران همین رژیم در دولت را از دست نمی دهند، در آستانه اعلام نظر کمیسیون برجام که  روز یکشنبه 12 مهر تعیین شده است، دو سه روزی است که در مخالفت با برجام برابر مجلس تحصن کرده اند. حسین شریعتمداری هم برای آنها سخنرانی کرده است و خواهان رد برجام توسط مجلس شده است. به هرحال متن خبر که در زیر آمده است نشان دهنده این است که در این رژیم از که آغاز برای استقرار و محکم کردن پایه های قدرتش، چماق و سرکوب و کمیته چی های ژ-3 بدستی که گله های سازمان داده شده چون سگ هار  حزب اللهی را در حمله به تجمعات و میتینگ های گروههای سیاسی حمایت می کردند، به کار گرفت، و در آن روزهای امامت خمینی بر امت، همه دستگاه قدرت آخوندی یکپارچه پشت آن اوباشگری ها و اوباش بودند و از آنها به عنوان «مردم مسلمان عصبانی از رفتار گروهک ها» حمایت می کردند، هنوز قانون و رفت بنا بر قانون خودشان معنی ندارد و جناح صاحب قدرت اصلی که وصل به بیت رهبری است، هر غلطی را که بخواهد می کند و قوه قضائیه هم اگر حکمی فرمایشی و برای حفظ ظاهر صادر کند،خاصیتی ندارد و وزارت کشور که حافظ نظم  است و پلیس و نیروی انتظامی باید اهرم اجرای وظایف آن وزارت خانه باشد و در آنجا ها که باید در برابر خلاف کاری جناح صاحب قدرت اصلی وارد عمل شود،«بی بخار» یا بی میل است.
خبر ایسنا:

یک منبع آگاه در مجلس به ایسنا خبر داد
حکم برخورد با متحصنین مقابل مجلس صادر شده است
» سرویس: سياسي - مجلس
کد خبر: 94071106743
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹



یک منبع آگاه در مجلس با تاکید بر اینکه تحصن تعدادی روبروی مجلس در اعتراض به برجام غیرقانونی است گفت: حکم قضایی برای برخورد با این تحصن غیر قانونی صادر شده ولی تاکنون نیروی انتظامی برخوردی با این افراد نکرده است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتشار اخباری در مورد برخورد نیروی انتظامی با متحصنین در مقابل مجلس در اعتراض به برجام گفت: این تحصن غیر قانونی است و مقامات قضایی نیز حکم برخورد و جمع شدن چادرهای متحصنین را صادر کرده است و طبیعتا باید ظرف ساعات آینده این کار انجام شود ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه این تجمع و تحصن از ابتدا غیر قانونی بوده است گفت: تاکنون سابقه نداشته که افرادی چادر جلو مجلس بزنند و تحصن کنند طبیعتا دستگاههای مربوط همچون شورای تامین و نهادهای ذیربط امنیتی و اطلاعاتی مسئول هستند و قاعدتا باید واکنش نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نیروی انتظامی برخوردی انجام نداده است گفت: علی رغم صدور حکم برخورد، تاکنون اقدامی برای مقابله با این تجمع بدون مجوز و غیر قانونی صورت نگرفته است.

وی در پایان گفت: اگر در مقابل مجلس ماشینی پارک شود بلافاصله آن خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود ولی اکنون 50 چادر جلوی مجلس پهن کردند و علاوه بر مسدود کردن راه عبور و مرور مردم باعث ترافیک شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته طلبه‌ای قمی به همراه همسر و سه فرزندش در مخالفت با برجام و اعلام نظرشان مقابل مجلس تحصن کرده‌اند که در این چند روز تعدادی از نمایندگان و چهره‌های سیاسی اصولگرا در بین آنها حاضر شده و حتی برخی به جمع متحصنین پیوسته‌اند.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن