vendredi, septembre 18, 2015

از اخبار اجتماعی ایران اسلامی: پیدا شدن جنین سقط شده در دانشگاه تهران و هاشور ابرو در آریشگاههای مردانه



 از اخبار اجتماعی «ایران اسلامی»: پیدا شدن جنین سقط شده در دانشگاه تهران و هاشور ابرو در آریشگاههای مردانه



 خبر زیر تنها نشانه ای از واقعیت آن چیزی است که بعد از نزدیک به چهل سال اداره کشور توسط احکام اسلام و تحمیل حجاب اجباری، حتی به دختران خردسال دبستانی و جدا سازی زنان و مردان در محل کار و در دانشگاهها، در جامعه می گذرد. پایین آمدن متوسط سن زنانی که به تن فروشی رو می آورند، راه یافتن مواد مخدر به جامعه دانش آموزی کشور، مصرف گسترده مشروبات الکلی و وجود دهها هزار نفر معتاد به الکل بنا به آمار و گزارشهای ارگانهای ذیربط، اینها همه در کشور رخ داده است اما پاسداران جهل و استبداد و ولی فقیه خود محوربینی که داعیه رهبری جهان اسلام و تصمیم گیرنده بودن در تحولات منطقه ای را دارد، اینها را نمی بیند. حاصل سیاست و روش «یاروسری یا توسری» از دوره کودکی و از دبستان و آن دیوار کشی ها بین «محرم نا محرم»توسط آیت الله های جنایتکار، اکنون «ازدواج سفید» و بی هویتی و گرایش گسترده به مد و کارهای مبتذل است که «هردم از این باغ» بری می رسد. خبر پیدا شدن یک جنین سقط شده در دانشگاه را وقتی با خبر مد جدید در آریشگاههای مردانه که «هاشور کردن ابرو» است کنار هم بگذاریم، بهتر می شود دریافت که «انقلاب اسلامی» و «معنوّیت اسلامی» که آخوندهای جنایتکار با سرکوبگری های شدید می خواستند در جامعه ایران پیدا کننده، چه دستاوردی داشته است. اما در این میان باز هم وضع زنان و دختران است که بسیار غم انگیز است. از جمله در همین مساله سقط جنین. می شود تصور اندکی از اضطراب و نگرانی ها و هزار مساله دیگری که آن دختر بیچاره تا انداخته آن جنین تحمل کرده داشت، در حالی که نمی توان یقین داشت که آن که سبب  به وجود آمدن نطفه  در رحم آن دختر بیچاره شده، اصلا کمترین دلواپسی در این مساله تحمل کرده باشد یا احساس مسئولیت و حمایتی از آن دختر در روزهای پر اضطرابش کرده باشد. حالا بماند این که بعد از این ماجرا دیگر او به آینده نمی تواند مثل سابق - هرچه که بود- فکر کند. آینده برای او شاید کلا ویران شده باشد و زمین سوخته ای باشد که چیزی در آن نمی شود کاشت. حالا اگر پیگری قضایی مساله هم به دنباله پیدا کند و به آن دختر بیچاره برسد که دیگر مساله به کلی وحشتناک و درد ناک می شود.  خبر زیر از سایت تابناک گرفته شده که آن نیز از خبر آنلاین نقل کرده است.
  ********************



یک جنین در حیاط دانشکده تربیت بدنی دانشگاه در خیابان کارگر پیدا شد.

کد خبر: ۵۳۲۲۰۹

تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ - 16 September 2015

یک جنین در حیاط دانشکده تربیت بدنی دانشگاه در خیابان کارگر پیدا شد.



به گزارش خبرآنلاین، پنجشنبه هفته گذشته کارگرانی که در حیاط دانشگاه تربیت بدنی تهران در حال آبیاری و چمن‌زنی فضای سبز دانشگاه بودند با جسم عجیبی مواجه شدند. کمی که نزیک‌تر شدند حدسشان درست از آب در آمده بود، چون جسم عجیب، جنین انسان بود.



پس از این ماجرا، مسئولان دانشگاه با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و ماجرا را اطلاع دادند. با اعلام این خبر به مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد گروهی از آنها برای تعیین صحت و سقم گزارش وارد صحنه شدند.



پس از تأیید گزارش کشف جنین در فضای سبز دانشگاه، ماجرا به محسن مدیر روستا بازپرس کشیک قتل گزارش شد.



با اعلام این گزارش و به دستور قاضی پرونده، این جنین به پزشکی قانونی منتقل شد تا آزمایشات لازم بر روی آن انجام شود.



به دستور محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای وی‍‍‍‍ژه امور جنایی تهران قرار است تست دی‌ان‌ای نیز برروی این جنین انجام شود تا هویت آن و اینکه به چه کسی تعلق دارد، معلوم شود.



این پرونده تا کشف معمای مرموز سرنوشت این جنین همچنان در شعبه ششم بازپرسی مفتوح است.

************* 
و این هم خالکوبی از هرنوع سلیقه و گرایش خمینستی و ضد خمینستی و... از همه رنگ






مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن