mardi, janvier 25, 2011

بی غیرتی خوک و مسری بودن آن به انسان از دلائل حرام بودن گوشت خوک


در بین اسلام گرایان مکتب آخوندی بلاهت و نادانی گاه به شکل حیرت انگیزی نمایان می شود که آدم نمی تواند بفهمد چطور بعضی ها تا این حد کودن و بیشعورند مانده و نمی داند که چه اسمی به این «پدیده» ها بدهد. بیشعوری در اینها شکل «معجزه» گونه دارد. یکی از موارد که به نظر من واقعا نویسنده آن به نحو معجزه گونه یی از بیشعور است مطلبی است مربوط به حکمت حرام بودن گوشت خوک در اسلام(نا گفته نماند که در دین یهود هم حرام است) که سایت الف متعلق به احمد توکلی آن را چنان در خور توجه دیده که برای خوانندگان خود، از یک وبلاگ نقل کرده است. در قسمت مربوط به «تاثیرات روحی و روانی گوشت خوک» نویسنده مطلب با استناد به دوکتاب از «محققان » اسلامگرا که نظریه پردازان این مهملات هستند و نقل مطالبی از آن یاد آور شده است که خوک حیوان بی غیرتی است و حتی از این که جفت خود را در «معرض» خوکان نردیگر قرار بدهد لذت می برد و محقق اسلامگرا تاکید کرده است که این صفات رذیله به کسی که از گوشت خوک تغذیه بکند، سرایت می کند. چند خط زیر از مطلب یاد شده گرفته شده است و لینک وبلاگ مر بوطه هم در زیر آمده است. آخوندها بی پدر مادر عده ای را می کشند عده بسیار زیاد تری با انداختن به دام اعتیاد تباه می کند، و عده زیادی را هم به این گونه خرّیت ها و گندیگی فکر مبتلا کرده اند.

*********
الف. تأثیرات روحی و روانی گوشت خوک
خوک حتی نزد اروپائیان که از گوشت آن می‌خورند سمبل بی‌غیرتی است و حیوانی کثیف است. خوک در امور جنسی فوق العاده بی‌تفاوت و لا أبالی است و علاوه بر تأثیر غذا در روحیات که از نظر علمی ثابت شده است، تاثیر این غذا در خصوص لاأبالی گری در مسائل جنسی مشهود است.(2)
یکی از نویسندگان می‌نویسد: خوک غیرت ناموسی ندارد و جفت خود را در معرض خوک‌های نر دیگر قرار می‌دهد و حتی از این کار لذت هم می‌برد، که این صفات در گوشتش هم تاثیراتی دارد از این جهت اشخاصی که از آن تغذیه می‌کند همان صفات و اخلاق رذیله را پیدا می‌کنند.(3)
----------------------------------
2. پژوهشی در اعجاز علمی قرآن، دکتر محمدعلی رضایی اصفهانی.
3. طب در قرآن، دکتر عبدالحمید دیاب و دکتر احمد قرقوز.
http://limotorsh.parsiblog.com/-903122.htm


مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن