samedi, février 11, 2017

قطعی آب و برق و تعطیلی اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌های یازده شهرستان خوزستان


دستاوردی از رژیم منحوس آخوندی در اولین روز از سی و نهمین سال استقرار این رژیم ضد ایرانیِ جهل و جنایت و غارت:

قطعی آب و برق و تعطیلی اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌های یازده شهرستان خوزستان

این حادثه یک روز بعد از جست و خیز و عرّ و تیز سران و دست اندر کاران رژیم ولایت فقیه در نمایش «سالگرد انقلاب اسلامی» رخ می دهد، و این تنها گوشه ای از مصائب این مردم است. حالا ادعاهای گنده، فرماندهان سپاه را نگاه کنید؛ از جمله  پاسدار سلامی که وعده «تمدن بزرگ اسلامی» می دهد یا رحیم صفوی که در هپروت حکومت اسلامی جهانی به مرکزیت جمهوری اسلامی خمینی ساخته، سیر می کند و پاسدار حاجی زاده که مدعی است که مصر که در جنگ نبوده با مساله فقر دست به گریبان است و منکر وجود فقر در کشور است. در حالی که بنابر اظهارات کارشناسان و آمار ها و برآورد هایی که در رسانه های داخل منتشرشده است حدود 40 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر قرار دارند و ده درصد زیر خط فقر شدید هستند.

 11 میلیون نفر حاشیه نشین هستند و مساله کودکان خیابانی و زنان کارتن خواب و مساله دردناک اعتیاد گسترده تا سنین بسیار پایین و مساله «قبرخوابها» در کشور وجود دارد. اینان از مشنگی و خودبزرگ بینی و قدرت پرستی دریافت کرده از مکتب «امام خمینی»، اینها را نمی بینند. اینان همچنان بر قلدرمنشی در برابر مردم و سرکوبگری ادامه می دهند. آیا کمترین امیدی می شود به تغییر اوضاع و رهایی مردم از این همه رنج با وجود این عناصر پلید در قدرت داشت؟ هیچ گره ای از کار فروبسته مردم بدون سرنگون کردن این رژیم ضد ایرانیِ آزادی کشِ مردم ستیز، باز نخواهد شد. باید این رژیم را سرنگون کرد.  

  ****** 

  متن خبر از خبرگزاری ایسنا


  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 95112315673
قطعی آب و برق و تعطیلی اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌های یازده شهرستان خوزستان

به دنبال قطعی شبکه های آب و برق بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران خوزستان، کلیه ادارات، نهاد ها، مدارس و مراکز آموزش عالی یازده شهرستان خوزستان، امروز شنبه(23 بهمن) تعطیل اعلام شد.
‌به گزارش خبرنگار ایسنا، بر اساس اعلام ستاد بحران استان، امروز شنبه (23 بهمن) کلیه مدارس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر،  اداره‌ها، بانک ها و مراکز آموزش عالی در شهرهای اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، ماهشهر، هندیجان، هویزه، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر و شادگان به علت قطعی برق و آب تعطیل هستند.
جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز هم اکنون در حال برگزاری است تا تمهیدات لازم برای رفع مشکلات پیش آمده اتخاذ گردد.
همچنین شبکه های برق از ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد امروز در مناطق مختلف اهواز قطع شده بود و از حدود ساعت 7 و 30 دقیقه شبکه های تلفن همراه نیزبه طور گستره با اختلال و قطعی مواجه شدند و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن