dimanche, décembre 11, 2016

آنچه در ایران اتفاق افتاده، شواهدی بر پایداری عنصر ایرانی در برابر توّحش آخوندی - اسلامی

  آنچه در ایران اتفاق افتاده، شواهدی بر پایداری عنصر ایرانی در برابر توّحش آخوندی - اسلامی

در ویدئوی زیر یک پسر و دختر جوان که توریست خارجی هستند در برابر ورودی و رواق بزرگ مسجدی که باید مسجد شاه اصفهان باشد،باهم تانگو می رقصند و رهگذران بدون مزاحمت از کنار آنها می گذرند. فقط در آخر فیلم صدای زنی با لهجه اصفهانی شنیده می شود که می گوید.«جلو مسجد داره...» و ویدئو در اینجا با پایان می رسد، چه بسا به خاطر مزاحمتی که به وجود آمده است. با این حال عدم مداخله و تهاجم همان تعداد از کسانی که از آنجا می گذرند نشان دهنده این است که درنده خویی حزب اللهی و بسیجی به رغم این همه سال شستشوی مغزی و تزریق بلاهت و تعصب به جامعه،همه گیر نشده است و همین اندازه تساهل و «خوش رویی» نسبت به رفتار این دو توریست خارجی که البته رفتاری نیست که در ایران معمول باشد(اگر چه آواز خواندن در زیر گنبد مسجد شاه در زمان خلوتی محل دیده شده است)، واقعا نشانه مهمی از وجود زمینه تساهل و مدارا در جامعه ایران است و این آخوندهای پلید و پاسداران فرومایه و جنایتکار هستند که خشونت و تعصب و جهالت را به جامعه تزریق و تحمیل کرده و می کنند. 
من احتمال می دهم که این دو گردشگر خارجی دانشجوی رشته هایی از علوم انسانی یا خبرنگاری  باشند و با «مالیدن پیه» جریمه و تنبیه احتمال به تنشان - که ارزیابی کرده اند که نمی تواند خیلی سنگین و سخت باشد-، دست به این اقدام زده اند تا به یک دریافت و ارزیابی جامعه شناختی و روانشناختی از میزان تاثیر معیارهای اسلامی- آخوندی در جامعه و روی مردم در ایران آخوند زده دست یابند و به عبارتی این کار جزیی از یک کار و تحقیق دانشگاهی بوده است و احتمالا تصویر برداری و در شبکه اجتماعی قرار دادن آن هم با هدف تولید سندی برای این کار صورت گرفته است.به هرحال صحنه و کار زیبایی آفریده اند. 


فریاد مردی جان بر لب آمده و کفن پوش که می گوید دیگر مسلمان نیست  و دیگر اجازه نخواهد داد که فرزندش نماز بخوانند و همسرش چادر به سرکند.این نیز نشانه دیگری از جدایی مردم از آخوندیسم و آخوند است. 


   
یک دختر فرانسوی که  چهار سفر طولانی با موتور داشته و از جمله  یکبار از فرانسه تا ولادیوستوک در خاور دور شوروی (همرز کره شمالی و چین) رفته بود و یکبار هم از فرانسه با عبور از کشورهای مختلف آفریقایی تا روآندا چند ماه پیش در یک برنامه تلویزیونی در شبکه آلمانی - فرانسوی آرته،که در آن چند خبرنگار شرکت دارند و از میهمان یا کارشناس دعوت شده به برنامه سوال می کنند، در برابر این سوال که در این سفرهایی کرده کدام یک از کشورها متمایز بود، بدون مکث اول از ایران نام برد و بعد از روآندا. او گفت ایران کشوری بود که به رغم آنچه در رسانه ها در مورد آن می بینم مردمش گشاده روتر از جاهای دیگر از او پذیرا شدند وعامل این رفتار را وجود «فرهنگ تعارف»می دانست. وقتی از او پرسیدند فرهنگ تعارف چیست. گفت یعنی وقتی کسی برای دیدارشان می رود می خواهند که دیدار کننده و میهمان، خود را در خانه خودش احساس کند و به سوال کنندگان یاد آور شد که این تنها چیز مجذوب کننده در این کشور نیست. او در مورد روآندا هم این که آن کشور قادر شده است که به رغم کشتاری که در بیست سال پیش در آن رخ داد و اثرات ضربه آن باقی است، خود را باز سازی کند و به پیش برود را، متمایز ترین دستاورد سفرش از بین کشورهایی که سفر کرده بود شمرد. با این نشانه هاست که به یقین می شود گفت که توّحس آخوندی از جمله «نجس»شمردن مسیحیان و سایر مزخرفات و مهملات آخوندی، اگر چه ضایعات و صدمات عظیم در جامعه ایرانی ببار آورده است، اما نتوانسته آن را در یک استحاله قهقرایی، به کلی ضایع کند. فیلمهایی که او از سفرهایش تهیه کرده بود در بعضی از شبکه های تلویزیونی نشان داده است. از جمله فیلمهای مربوط به سفر شرقی او که از ایران و ازبکستان و تاجیکستان و..می گذرد
در زیر لینک سایت شخصی او نیز لینک ویدئوی در یوتیوب از تصاویری برنامه یی تلویزیونی که به اسم جاده های ایرانی که از سفر او به شرق که در آن از ایران و ازبکستان و تاجیکستان و چند کشور دیگر می گذر دیده می شود.  


   دختر موتوسوار فرانسوی در یزد- Mélusine Mallender




 ننگ نفرت ابدی بر آخوند و پاسدار و امامشان خمینی

 ویدئوی زیر آن قسمت از برنامه است که در آن سوال جوابی که در بالا به آن اشاره شد،می گذرد


دختر موتوسوار فرانسوی - Mélusine Mallender


مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن