mardi, mars 10, 2015

ترفندهای ابلهانه


   ترفندهای ابلهانه

به اطلاع  بازدید کنندگان درفش می رسانم که من به هیچ سایت و وبلاگی به چز پژواک ایران، مطلب نمی فرستم(تا6-5سال پیش به یکی دو سایت گرایش چپ می فرستادم).  این که سایتی گاه با نقل مطالب من از سایت و یا وبلاگی(که  اصلا در آنها  درج نشده است) تلاش می کند نوعی ارتباط بین درفش و آنها ایجاد کند، نمی دانم دلیلش چیست و چه هدفی را از این کار دنبال می کند. به هرحال از نظر من کاری بسیار ابلهانه است که نمی تواند اذهان را در مورد مواضع نگارنده در هیچ زمینه ای مخدوش کند. این نادانان بهتر است دست از این قبیل کارهای ابلهانه بردارند.

مواضع من در مسائل سیاسی و  اجتماعی و فرهنگی به ویژه آنچه به «اسلام و اسلامی» مربوط می شود، روشن تر از آن است که با ترفندهای ابلهانه بشود مخدوش کرد. من شش سال پیش در یادداشتی با عنوان «دیالوگ انتقادی با سربازان گمنام امام زمان» آنچه گفتنی بود در این زمینه گفته ام که لینک آن در زیر آمده است.



.
.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن