samedi, juillet 07, 2012

هفت تير کشى نماينده پارلمان اردن در يک برنامه زنده تلويزيون


هفت تير کشى نماينده پارلمان اردن در يک برنامه زنده تلويزيون
جمعه 16 شعبان 1433هـ - 06 ژوئیه 2012م



دبى- العربيه.نت فارسى
محمد شوابکه نماينده پارلمان اردن يک باره تماشاگران برنامه تلويزيونى و حاضران استوديو را غافلگير و شگفت زده کرد و به طرف مقابل خود در مناظره هفت تير کشيد.

طرف مقابل اين نماينده "هفت تير کش"، منصور مراد نماينده سابق همين پارلمان بوده است که در برنامه پنجشنبه شب، شب جمعه 5 و6 ژوئيه 2012 در برنامه مشترک تلويزيونى در برابر محمد شوابکه حضور داشت.

نماينده پارلمان اردن به خبرگزارى اردنى "جراسا نيوز" راجع به اين رويداد گفت: درست است که من به منصور مراد حمله کردم. ولى او به رژيم اردن و شخصيت هايش حمله کرد و آنها را عناصرى مفسد و انگل صفت برشمرد.

شوابکه افزود: من ناگاه در برنامه تلويزيون "جوسات" که محور بحث آن "افزايش نشاط و فعاليت سياسى در اردن" بوده است، و نقش پارلمان را به تبادل نظر مى گذاشت، ناگاه با تهاجم شديد منصور مراد عليه نظام و نهادهاى حکومتى اردن مواجه شدم.

محمد شوابکه دفاع منصور مراد از قضيه بورسهاى وهمى را به نقد و تمسخر گرفت. نماينده سابق به پدر شوابکه ناسزا گفت. شوابکه هم با پرتاب کفش به منصور مراد حمله کرد و در نهايت، کار به هفت تير کشى کشيد.

اين نماينده در ادامه توضيح داد که راننده اش بعد از قطع شدن برنامه به "فرد توهين کننده" حمله کرده است و کارکنان تلويزيون منصور مراد را از دست راننده نجات دادند.

از سوى ديگر نماينده سابق مضروب، به "جراسا نيوز" گفت: من شکايت رسمى و قضايى مى کنم. اين جرم را بايد اقدام به قتل و تحقير و توهين دانست.

او اين حمله را اقدامى از نوع اقدامات اوباش لباس شخصى دانست و بردن اسلحه تا درون استوديو تلويزيون را توهين به محيط رسانه ها و شکستن حرمت آنها تلقى کرد.

منصور مراد گفت: مگر مى شود نماينده اى که بايد مظهر اخلاق مردم انتخاب کننده اش باشد، در برابر نظر مخالف اسلحه بکشد. اين بدان معناست که هر صاحب نظرى در معرض خطر است.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن