mercredi, novembre 05, 2008

کنسرت ملاقات با دوزخیان - همای مستان
















  ملاقات با دوزخیان ، دانلود موسی و شبان ، دانلود برپاخیز


دانلود کنسرت ملاقات با دوزخیان کار گروه مستان همای- لینک در زیر همین مطلب آمده است، لینک موسی شبان از گروه مستان در یوتیوب هم در زیر آمده است.
این لینک را به خاطر ممنوعیت این آلبوم در ایران در وبلاگ گذاشتم. باید توجه داشت که بدون در آمد از طریق فروش سی دی این گروه که همه دوستش داریم، نخواهد توانست به کار بسیار ارزشمند هنری خود ادامه دهد. بنا بر این با توجه به ممنوعیت برگزاری کنسرت برای این گروه، که رژیم به قصد خفه کردن گروه مستان از راه مسدود کردن کامل راه درآمد مالی برای آن برقرار کرده است، باید به هر طریقی که می شود به این گروه کمک کرد به ویژه کمک مالی و از کپی کردن سی دی های آن جدا اجتناب کرد و باخریدن سی دی هایی مجاز که از فروش آن چیزی نصیب این گروه می شود،به ادامه فعالیت این گروه و به ویژه همای ارجمند که هنرمندی مردم دوست و ترقیخواه و تجلی دهنده بینش ایرانی به هستی و زندگی چهره ایرانی ایران جوان و ایران آینده است،یاری رساند و قلدرمنشی و جبّاریت رژیم روضه خوانها را علیه گروه به شکست کشاند.
مصاحبه جدیدی از همای (سعید جعفر زاده) که در آن ممنوعیت برگزاری کنسرت برای گروه مستان
در ایران را تایید کرده است.
 *************************************
چون ویدئوهایی که لینک آن داده شده از دسترس خارج شده، لینک جدیدی در مورد ملاقات با دوزخیان و «این چه جهانی است» در زیر آمده است.




 قستی از موسی و شبان:خدا را می شناسم از شما بهتر





 قسمتهایی از کنسرت ملاقات با دوزخیان


 

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن