dimanche, février 15, 2009

تقدیم به هم میهنان سنی: طرحی برای لبخندی و تودهنی به آخوند مهدی د انشمند

Mehdi DANESHMAND مهدی دانشمند












ایرج شکری
تقدیم به هم میهنان سنی: طرحی برای لبخندی
آخوند هتاکی به نام مهدی دانشمند، اخیرا باز سنی ها را مورد اهانت قرار داده است. اما این بار به شدت و با دریدگی بی سابقه. قبلاهم من یکبار در همان تلویزیون سلام دیده بودم که در یکی از بالا منبر رفتهایش به طور غیر مستقیم سنی ها را مورد تحقیر قرار داد. غیر از این آخوند دهن دریده سنی ستیز، کسان دیگری از آیت الله عظمی ها و آخوندهای دم کلفت یا خرگردن حوزه نیز سنیان را مور اهانت قرار داده و می دهند که من در برخی از نوشته ها به آنها اشاره کرده ام. از جمله به سخنان آخوند مرتجع مستبد وحید خراسانی که آیت الله العظمی یی است با سایتی اینترنتی به 8 زبان. او در یکی از سخنرانیهای خود در درس خارج فقه دو سه بار به مخاطبان خود تاکید کرده بود که هر منتقد فقه شیعه را سرکوب و نفسشان را ببرند. یکی دو هفته یی بعد از این که من در یادداشتی با عنوان «سرکوب کردن و نفس بریدن، منطق مردان خدا»(1) به این مساله پرداخته بودم متوجه شدم که او در سخنرانی جدیدی از مظلومیت فقه شیعه حرف زده و خواهان دفاع از آن شده است. به هر حال اهانتها و هتاکیهای امثال آخوند بی حیا مهدی دانشمند که به نظر من باید اسم او را مهدی بیشعور و دهن دریده گذاشت، حتما بدون اطلاع خامنه ای ولی امر مسلمین نیست. اما او با سکوت رضایتمندانه به این هتاکیها و هتاکان، امکان استمرار در ظاهر شدن در منبرها و روی صفحه های تلویزیون را میدهد. خامنه ای به خاطر اهانت غیر مستقیمی که یک نوحه خوان و معرکه گیر معروف ارتجاع، به نام حاج منصورعرضی به قالیباف کرده بود(2)، الان دو سال پی در پی است که او را به مراسم سوگواری محرم که در اقامتگاه خودش برگزار می شود؛ راه نمی دهد، اما در برابر توهین یک آخوند دهن دریده به سنیان و حرامزاده خواندن آنان که توهین به هموطنان کرد و بلوچ و ترکمن و عرب و تالش است، واکنشی نشان نمی دهد. تازه باید در نظرگرفت که اکثریت آن جمعیت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون نفری مسلمانان را سنیان تشکیل می دهند و جمعیت شیعه با احتساب جمعیت شیعه ایران، سوریه، افغانستان و یمن و اندک شیعیان بحرین و عربستان سعودی و علویان ترکیه، حتی به 150 میلیون نفر نمی رسد. بنا بر آماری که مرکز تحقیقاتی حوزه داده است مجموع جمعیت شیعه دنیا 132 میلیون نفراست و بقیه را سنیان تشکیل می دهند(3).تازه مگر این شیعیان چند درصدشان(ازجمله درایران خودمان)مثل آخوندها هستند. طبعا حرامزاده خواندن سنیان از سوی یک آخوند بیشعور، می تواند آثار منفی در روابط رژیم آخوندی با کشورهای مسلمان و روی افکار عمومی این کشورها بگذارد اما «آیت الله خامنه ای ،ولی امر مسلمین» به این مساله توجهی نشان نداده است.
البته آخوند مهدی دانشمند، در سخنانش یادآور شده است که معنی حرامزاده با ولد زنا فرق دارد. به گفته این آخوند بنا بر فقه شیعه اگر کسی در زیارت حج فلان کار را نکرد زن او بر او حرام است و از این بابت فرزند او حرامزاده به حساب می آید و مهملات دیگری از این دست. اما مساله این است که او همه این حرفها را در پاسخ به یک نفر که نامه(احتمالا به صورت ایمیل) توهین آمیز برای او فرستاده بوده است زده و او با تکبر ضمن گفتن این که « بمن آخوند شیعه روضه خوان امام حسین نامه توهین آمیز می فرستی، اینهم جواب تو» لعنت به خلیفه دوم را هم به حرفهایش اضافه کرد. غرض من پرداختن به صحبتهای این آخوند نیست و فقط اشاره یی بود برای این که به طرحی که برای ادب کردن و مفید کردن این قبیل آخوندهای هتاک برای جامعه به نظرم رسید بپردازم به امید این که لبخندی به روی لبهای هموطنان سنی بنشاند. آن طرح این است که چون این آخوند هتاک به روضه خوان بودن خودش مغرور است،کاری که هیچ فایده یی جز افسرده کردن مردم ندارد و البته علت وجودی آخوند و منبع درآمد آنها نیز به شمار می رود،به نظر من بعد از این که این رژیم منحوس برچیده شد،بهترین کار برای مفید کردن این جانوران درنده و انگل و آسیب رسان، این است که آخوندهایی مثل مهدی دانشمند و مراجع تقلید و آیت الله هایی چون وحید خراسانی و نوری همدانی و دری نجف آیادی و آخوند هار اژه ای، مثل حیوانات سیرک ها، در سیرکها و در تاترها و شوهای تلویزیونی برای خنداندن مردم بکار گرفته شوند. چیزی که الهام بخش من در این مساله شد این است که یکبار در یک برنامه یی دیدم که سگی را تربیت کرده بودند و و قتی روی تابلو عدی می نوشتند (البته اعداد کوچک) آن سگ به تعداد آنها پارس می کرد. حالا آخوندهایی را که از آنها اسم بردم و امثال بیشمار آنها را، می شود برای خنداندن مردم در برابر سالها انحصار قدرت با ارعاب و سرکوب و جنایت و کشتار و شکلهای مختلف اهانت و تحقیرشهروندان، به وپژه زنان ایرانی، در چنین برنامه هایی بکار گرفت و آخوند مهدی دانشمند را هم بیشتر در مناطق سنی نشین روی صحنه برد تا با نوشتن اعدادی روی تابلو و جمع و تفریق ساده اعداد و گذاشتن علامت «مساوی»، او در حالی که روی پنجه پا ایستاده و دستهایش را هم در محاذات شانه بالا برده و به شکل گردن غاز در آورده که شبیه سگی شود که روی دو پا می ایستد، به تعداد رقمی که از حاصل عملیات بدست می آید، پارس بکند. تکرار این عمل با اعداد مختلف و در عملیات متفاوت جمع و تفریق و ضرب و تقسیم، در عین حال که می تواند نشان دهنده میزان هوش و تربیت پذیری او و حیواناتی نظیر او شود، گمان می کنم که سبب خنده و تفریح بسیار شود. اینطور نیست؟

http://iradj-shokri.blogspot.com/2008/04/blog-post_20.html -1http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=2163 -1http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=42737 -2http://www.andisheqom.com/Files/whoisshia.php?idVeiw=2074&level=4&subid=2074 -3



پ – 27 بهمن 1387- 15 فوریه 2009http://iradj-shokri.blogspot.com

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن