dimanche, novembre 19, 2017

سوره زلزال هادی خرسندی

سوره زلزال



هادی خرسندی 

دوبیتی های تازه

----------------


دلم لرزید از لرزیدن امشب

به لرزه عکس ها را دیدن امشب

چو آن مجروح در ویرانه مانده

نمیدارم سر خوابیدن امشب


***

من امشب بدترین شب دارم امشب!

دعای فحش بر لب دارم امشب

الا ای سر شکسته، دل شکسته

تو در سرما و من تب دارم امشب


***

پدرسگ های دولتکار احمق

دغلبازان و دیوثان برحق

شما این فحش ها را مستحقید

وگرنه من کجا بودم دهن لق!


----------------------


و این یادگار زلزله بم


--------------------


غم اومد، آی غم اومد، آی غم اومد

مقام رهبری سوی بم اومد

نمیدونُم چرا وقتی که او رفت

پتوهای کمک، کلی کم اومد


---------------------


و این در رابطه با فرمایش آخوندی که گفته بود:

«از بس مردم زنا کرده اند، زلزله آمد»


----------------


دیروز من و یار دلی یکدله کردیم

یعنی که دوتائی هوس زلزله کردیم


در حین زنا صحبت از آن شیخ نمودیم

یکخرده ز افشاگری او گله کردیم


پیغام بدادیم به او در وسط سکس:

کای حجت الاسلام «کلینکس، کلینکس!»

منبع :اخباروز 
آدينه  ۲۶ آبان ۱٣۹۶ -  ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن