mardi, juin 13, 2017

اعتراض زائران کربلا به خاطر کثیفی یک هتل: همه جا پر از سوسک است


چند وبسایت داخل، خبر از اعتراض زائران کربلا به خاطر کثیفی هتل محل اقامتشان داده اند متن خبر در زیر آمده است. تابلو قرمز مربوط به هتل است



اعتراض زائران کربلا از کثیفی یک هتل: همه جا پر از سوسک است

زائران یک هتل در کربلا معترضند چرا در هتلی اقامت داده شده‌اند که بسیار کثیف است
دوشنبه 22 خرداد 1396 - خبر آنلاین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وضعیت غیربهداشتی اقامتگاه های کشور عراق موضوع تازه ای نیست. حتی در متون قدیمی مانند سفرنامه های زیارتی که امثال آیت الله نجفی قوچانی نوشته اند به کثیف بودن اقامتگاه های عراق به خصوص در شهرهای مذهبی مانند کربلا و نجف در دو قرن پیش، اشاره شده، ولی به تازگی، از زمانی که سازمان حج و زیارت، متولی نظارت بر عملکرد شرکتهای توریستی زیارتی است، زائران انتظار دارند به وضعیت نابسامان برخی از هتل ها رسیدگی شود.
امروز برخی از زائران یک هتل در کربلا، با فرستادن تصاویر، فیلمها و فایل های صوتی به سرویس مشکلات مردم از کثیف بودن اقامتگاه خود شکایت کردند.
در فیلمها و فایلهای صوتی که این مخاطبان فرستاده اند، زائران خطاب به مسئولان هتل و شرکتی که آنها را به زیارت برده اعتراض می کنند. آنها می گویند دیگر حاضر نیستند کثیفی و سوسکهای هتل محل اقامت خود را تحمل کنند. یکی از زائران می گوید: همه از غذاها بدشان می آید و هیچ کس حاضر نیست در این هتل کثیف، اقامت کند و غذا بخورد. نه توانستیم زیارت کنیم و نه نماز خواندیم.
مطابق قانون، سازمان حج و زیارت موظف به نظارت بر عملکرد تورهای زیارتی است
.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن