lundi, novembre 16, 2015

به گفته یک نماینده مجلس رژیم رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!



 

به گفته یک نماینده مجلس رژیم

«رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!«


سایت تابناک به نقل از وطن امروز گزارش داد که آخوند آقا تهرانی نماینده مجلس رژیم گفته است که غضنفر رکن آبادی سفیر پیشین رژیم در لبنان که در رویداد زیر دست و پا ماندن زائران در منا مفقود الاثر شده،زنده است  و در دست اسرائیل است. متن خبر بازتاب در زیر آماده است.




«پس از اظهارنظرهای مقامات کشورمان از جمله رئیس مجلس و معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه درباره وضعیت غضنفر رکن‌آبادی و احتمال زنده بودن وی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارنظری گفت که براساس اخبار رسیده، رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!

به نوشته وطن امروز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقاتهرانی دیروز در سخنرانی دعای ندبه مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: امروز خبردار شدیم که رکن‌آبادی زنده و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این اظهارنظر آقاتهرانی در حالی است که پیش از این نیز گمانه‌هایی درباره احتمال ربایش رکن‌آبادی بسیار محتمل بود.  با این حال آنچه ماجرا را بسیار مشکوک می‌کند؛ مقاله اخیر روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ سرزمین‌های اشغالی است که در گزارشی نوشت یک گنج گرانبهای ایرانی در اختیار اسرائیل قرار گرفته است! شبکه العالم نیز در تحلیلی، این گزارش یدیعوت آحارونوت را ناظر بر ماجرای ربوده شدن رکن‌آبادی تفسیر کرده است
 http://www.tabnak.ir/fa/news/547048

 روز دوشنبه 25 آبان هم ایسنا اظهار نظر سخنگوی  وزارت ارشاد در مورد سرنوشت رکن آبادی را گزارش داد که در زیر آمده است


دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ /
  16Nov 2015
سخنگوی وزارت ارشاد مطرح کرد
چند احتمال درباره سرنوشت «رکن‌آبادی«
  
کد خبر: 94082515160
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

حسین نوش‌آبادی  درباره آخرین وضعیت جان‌باختگان منا و همچنین «رکن‌آبادی» توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا‌، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوزدهمین نشست خبری که امروز دوشنبه (25 آبان) برگزار شد، درباره تعداد جان‌باختگان منا که هنوز وضعیت‌شان مشخص نشده، بیان کرد: امیدواریم آن 19 نفری که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند، براساس آزمایشات DNA انجام شده، تعیین هویت شوند. ضمن اینکه قرار است بستگان درجه یک کسانی که هنوز وضعیت‌شان معلوم نیست به عربستان اعزام شوند تا آزمایش‌هایی در آنجا از آنها انجام بگیرد.
وی درباره وضعیت رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان نیز گفت: درباره وضعیت ایشان گمانه‌های فراوانی زده شده و تا تعیین تکلیف نهایی اجساد باقی مانده داخل و خارج کشور نمی‌توانیم نظر دقیقی ارائه دهیم.
او افزود: درباره وضعیت رکن‌آبادی امیدواریم جزو همین کسانی باشند که هنوز تشخیص هویت نهایی‌شان صورت نگرفته، اما اگر خدای ناکرده در میان آنها نبود، گمانه‌هایی که از قبل زده شده بود را پیگیری خواهیم کرد؛ مثل اینکه ایشان از چه طریقی از آنجا خارج شده، به قتل رسیده یا زندانی شده است.
نوش‌آبادی گفت: البته بیشتر احتمال می‌دهیم آقای رکن‌آبادی جزو جان‌باختگانی باشد که هنوز تعیین هویت نشدند، اما اگر اینطور نبود، دولت و وزارت خارجه به صورت جدی پیگیر خواهند بود.

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن