vendredi, octobre 05, 2012

ترانه یی برای آخر هفته -داستان یک عشق Es la historia de un amor

ایرج شکری 
 ترانه یی برای آخر هفته
 .
     داستان یک عشق  la historia de un amor.
 

شعر ترانه به زبان اسپانیایی(که در کلیپ خوانده می شود) در زیر آمده است و در زیر آن ترجمه سردستی فارسی آن از روی ترجمه فرانسه توسط گوگل 
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر/ یادگاری که در این گنبد دوّار بماند
به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی
شد که باز آید و جاوید گرفتار بماند 
 Ya no estás más a mi lado corazón
en el alma sólo tengo soledad
y si yo no puedo verte
por qué Dios me hizo quererte
para hacerme sufrir más?

Siempre fuiste la razón de mi existir
adorarte para mi fue religión
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaban
el amor y la pasión.

Ya no estás más a mi lado corazón
en el alma sólo tengo soledad
y si yo no puedo verte
por qué Dios me hizo quererte
para hacerme sufrir más?

Siempre fuiste la razón de mi existir
adorarte para mi fue religión
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaban
el amor y la pasión.

Es la historia de un amor
como no hay otra igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal
que le dió luz a mi vida
apagándola después.
Ay, qué vida tan oscura
sin tu amor no viviré.

Es la historia de un amor.

como no hay otra igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal
que le dió luz a mi vida
apagándola después.
Ay, qué vida tan oscura
sin tu amor no viviré.

Es la historia de un amor. 



تودیگر مهری به من نداری

من چیزی نیستم جز موجودی در تنهایی

اگر من دیگر نمی توانم ترا ببینم

چرا خدا مرا دلبسته توکرد

برای این که بمن رنج بیشتری بدهد؟

تو دلیل هستی(زنده بودن) من بودی
پرستیدنت، دین و ایمانم بود
و بوسه های تو به من گرمی و عشق و اشتیاق می داد
تو دیگر مهری به من نداری 
من جز موجودی در تنهایی نیستم
و اگر من نمی توان دیگر ترا ببینم
،چرا خدا مرا دلبسته توکرد
برای انکه که بیشتر مرا رنج بدهد؟

،تو دلیل هستی من بودی
 پرستیدنت دین و ایمانم بود
و بوسه هایت
بمن گرمی و عشق و اشتیاق داد

این داستان یک عشق بی مانند بود
که بمن فهماند
 که به زودی همه چیز دردناک خواهد بود؛
.بعداز خاموشی آن چه که به زندگی من تولدی داده بود
آه چه زندگی تاریکی
بدون عشق تو زندگی وجود ندارد
این داستان یک عشق بیمانند  بود
که بمن فهماند
،که به زودی همه چیز درد ناک خواهد بود
بعد از خاموشی آنچه که به زندگی من تولدی داد
آه چه زندگی تاریکی
بدون عشق تو زندگی وجود ندارد.
این داستان یک عشق بود

مهدی یراحی؛ روسری تو در بیار موهاتو واز کن

   مهدی یراحی؛ روسری تو در بیا موها تو واز کن